Recursos comunicatius que va utilitzar:
· Al començament de la conferencia, quan encara l’estaven presentant, estava asseguda i callada mirant a la persona que la presentava i de tan en tan observava al públic.
· Es va treien i es va posant les ulleres varies vegades, els hi dona joc.
· Quan vol remarcar alguna cosa puja el to de veu.
· Repeteix varies vegades el que ella creu necessari de recordar.
· No es va aixecar ni bellugar en tota l’estona del lloc on estava asseguda.
· Des de el meu punt de vista la vaig trobar poc expressiva per les expectatives que m’havia creat.
Idees que va dir que em va em van semblar interessants:
· Compara un nadó amb un estranger.
· Els infants són curiosos per necessitat.
· Els infants no poden ni haurien d’estar quiets
· Mestre ha de ser aliat de les arts.
· Gracies a les arts, a més a més de fer de mestre, s’esdevé més.
· No es pot fer de mestre si no es vol ser savi.
· La didàctica apareix sola quan es vol conèixer.
· Tothom és mestre de tothom.
· Cal conèixer el lloc on passes les hores.
· Un mestre és com un acomodador de cine.
· Els mestres no han de deixar d’aprendre mai.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada