diumenge, 13 de desembre del 2009

CONFERENCIA EULALIA BOSCH

Recursos comunicatius que va utilitzar:

· Al començament de la conferencia, quan encara l’estaven presentant, estava asseguda i callada mirant a la persona que la presentava i de tan en tan observava al públic.

· Es va treien i es va posant les ulleres varies vegades, els hi dona joc.

· Quan vol remarcar alguna cosa puja el to de veu.

· Repeteix varies vegades el que ella creu necessari de recordar.

· No es va aixecar ni bellugar en tota l’estona del lloc on estava asseguda.

· Des de el meu punt de vista la vaig trobar poc expressiva per les expectatives que m’havia creat.

Idees que va dir que em va em van semblar interessants:

· Compara un nadó amb un estranger.

· Els infants són curiosos per necessitat.

· Els infants no poden ni haurien d’estar quiets

· Mestre ha de ser aliat de les arts.

· Gracies a les arts, a més a més de fer de mestre, s’esdevé més.

· No es pot fer de mestre si no es vol ser savi.

· La didàctica apareix sola quan es vol conèixer.

· Tothom és mestre de tothom.

· Cal conèixer el lloc on passes les hores.

· Un mestre és com un acomodador de cine.

· Els mestres no han de deixar d’aprendre mai.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada