divendres, 25 de desembre del 2009

Intervenció de sintesí

De que m´ha servit el Blog?

Al principi jo i el blog no érem gaire bons amics, més que res perquè m'agrada molt el fet de prendre apunts en un full i amb un bolígraf. Com que no tenia ordinador portàtil se'm feia molt pesat el fet d'haver de passar tot el que escrivia a classe a l'ordinador de casa.

Però un cop vaig començar ha adaptar-me, a entendre el funcionament i poder comprovar que no és gens complicat, em va començar a agradar i vaig trobar-lo una eina molt útil i molt eficaç per fer els treballs de la facultat i així t'obligava a portar la feina al dia i a repassar el que havies fet el mateix dia.

Graciés a la assignatura de TIC he pogut conèixer nous programes molt útils per l'ensenyament que hauré de posar en pràctica un cop ja sigui mestre. Clar que també hauré de tenir en compte que en poc temps les tecnologies evolucionen i s'ha d'anar renovant el que sabem si volem ser uns bons mestres per els futurs alumnes.

Les 2 intervencions que m'han cridat més l'atenció han sigut:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada